ZARZĄDZENIE REKTORA
PAPIESKIEGO WYDZIAŁU TEOLOGICZNEGO WE WROCŁAWIU
Nr ZR/5/2025 z dnia 04.03.2025 r.
W sprawie rekrutacji konkursowej do Programu Erasmus+
w sem. letnim 2024/2025 oraz zimowym 2025/2026
Na podstawie Uchwały Senatu Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu z dn. 18.12.2017 r. oraz 20.11.2017 r.
w sprawie procedury kwalifikacyjnej, regulaminu, warunków i trybu kierowania przez Uczelnię za granicę pracowników
i studentów Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu, zwanych dalej „Uchwałami”, zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się nabór do programu Erasmus+ w sem. letnim 2024/2025 i zimowym 2025/2026 celem realizacji mobilności w zakresie dydaktycznym lub szkoleniowym, zgodnie z zasadami programu.
§ 2
PRACOWNICY DYDAKTYCZNO-NAUKOWI I ADMINISTRACYJNI
2.1 WYJAZDY SZKOLENIOWE: Okres składania zgłoszeń ustala się na dni od 04.03.2025 r. do 04.04.2025 r. Dotyczy mobilności w okresie od 10.04.2025 r. do 30.09.2025 r.
2.2 WYJAZDY DYDAKTYCZNE: Okres składania zgłoszeń ustala się na dni od 04.03.2025 r. do 04.04.2025 r. Dotyczy mobilności w okresie od 10.04.2025 r. do 30.09.2025 r.
2.3 Zgłoszeń dokonuje się z wykorzystaniem odnośnych formularzy, umieszczonych na stronie Uczelni w dziale „Dokumenty – Erasmus”.
2.4. Wypełnione formularze wraz z załącznikami składa się w Sekretariacie Uczelni w godzinach pracy.
§ 3
STUDENCI
3.1 WYJAZDY NA STUDIA w semestrze zimowym w Roku Akademickim 2025/2026 dla studentów, którzy ukończyli co najmniej pierwszy rok studiów na PWT (dotyczy także uczelni zagranicznych w państwach członkowskich UE, w których przeważa podział roku akademickiego na trymestry): Okres składania zgłoszeń ustala się na dni od 04.03.2025 r. do 30.04.2025 r.
3.2 WYJAZDY NA PRAKTYKĘ w semestrze letnim w Roku Akademickim 2024/2025: Okres składania zgłoszeń ustala się na dni od 04.03.2025 r. do 04.04.2025 r. Dotyczy mobilności w okresie od 10.04.2025 r. do 30.09.2025 r.
3.3 Zgłoszeń dokonuje się z wykorzystaniem odnośnych formularzy, umieszczonych na stronie Uczelni w dziale „Dokumenty – Erasmus” lub dostępnych u uczelnianego Koordynatora Programu Erasmus+.
3.4. Wypełnione formularze wraz z załącznikami składa się w Sekretariacie Uczelni w godzinach pracy.
§ 4
4.1. Konkurs odbywa się zgodnie z odnośnymi Regulaminami programu Erasmus, umieszczonymi na stronie uczelni w dziale „Dokumenty – Erasmus”.
4.2. Nadzór nad konkursem pełni uczelniany Koordynator Programu Erasmus +, przy współpracy z Komisją Kwalifikacyjną, o której mowa w Uchwałach.
4.3. Przewodniczący Komisji wyznacza jednego z nauczycieli akademickich w roli lektora języka obcego.
4.4. Możliwość stypendiów jest ograniczona i zależna od ilości prawidłowych zgłoszeń, a także od dostępnych środków z przyznanej dotacji unijnej i oceny przeprowadzonej przez Komisję Rekrutacyjną PWT.
§ 5
Ogłoszenie wyników konkursu wyznacza się na dzień 5 kwietnia 2025 r. i 5 maja 2025 r. (dot. roku akademickiego 2025/2026).
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wrocław, dn. 4 marca 2024 r.
Ks. prof. dr hab. Sławomir Stasiak
Rektor PWT we Wrocławiu