Na tej stronie znajdziesz dokumenty (uchwały, zarządzenia, regulaminy, normy, wzory pism) które obowiązują w różnych obszarach działania uczelni. Możesz wybrać temat, klikając w tagi (tagi ułożone w porządku alfabetycznym). Tagi wyróżnione kolorem i symbolem ołówka kierują do formularzy, które można pobrać i wypełnić.
"Veritatis gaudium" - Konstytucja Apostolska Papieża Franciszka (2017) link zewn.
"Sapientia christiana" - Konstytucja Apostolska Papieża Jana Pawła II (1979) PDF
"Dar powołania do kapłaństwa - Ratio fundamentalis institutionis sacerdotalis" - Dokument Kongregacji ds. Duchowieństwa (2016) PDF
"Droga formacji prezbiterów w Polsce. Ratio institutionis sacerdotalis pro Polonia" - Dokument Konferencji Episkopatu Polski (2021) PDF
"Ratio studiorum" - wyciąg z dokumentu "Droga formacji prezbiterów w Polsce" PDF
"Ustawa 2.0" - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (20 lipca 2018 r. - tekst ujednolicony, wersja aktualizowana po zmianach w Dz. U. 2024 poz. 227, uwaga: teksty kursywą są w trakcie znoszenia a teksty pogrubione w trakcie wchodzenia w życie) PDF
Zarządzenie w sprawie studiów (18 marca 2021 r.) PDF
Porozumienie pomiędzy Konferencją Episkopatu Polski oraz Ministrem Edukacji Narodowej w sprawie kwalifikacji zawodowych wymaganych od nauczycieli religii (2019-04-03) PDF
Uchwała KEP w sprawie minimalnych wymogów w kształceniu nauczycieli religii (2016) PDF
Statut Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2019) PDF
Księga znaku Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu (2020) PDF
Kodeks etyki studenta PWT (2016) PDF
Regulamin Wewnętrzny Polityki Antymobbingowej na PWT PDF
Procedura reagowania w przypadku agresji i przemocy (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF
Polityka bezpieczeństwa informacji w zakresie danych osobowych na PWT PDF
Regulamin pracy Senatu PWT (2020) PDF
Regulamin wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich do Senatu PWT (2020) PDF
Regulamin wyboru Rektora (2021) PDF
Regulamin Samorządu Studenckiego PWT PDF
Regulamin oceny okresowej PDF
Formularz oceny okresowej - Grupa I: pracownik badawczo-dydaktyczny z tytułem profesora lub stopniem doktora habilitowanego DOCX
Formularz oceny okresowej - Grupa II: pracownik badawczo-dydaktyczni ze stopniem doktora lub tytułem zawodowym magistra DOCX
Formularz oceny okresowej - Grupa III: pracownik badawczy DOCX
Formularz oceny okresowej - Grupa IV: pracownik dydaktyczny DOCX
Regulamin pracy PDF
Regulamin wynagradzania PDF
Regulamin postępowania dyscyplinarnego (2024) PDF
Zasady rozliczania godzin dydaktycznych za prowadzenie seminariów dyplomowych PDF
Wykaz czasopism punktowanych (4 stycznia 2024 r.) PDF 9,64 MB / Excel 9,38 MB
Nowelizacja punktacji: komunikat MEiN z dn. 22 lipca 2022 PDF
Lista ministerialna wydawnictw punktowanych (21 grudnia 2021 r.) PDF
Nowelizacja punktacji wydawnictw (teologia o 50% więcej, zob. § 12 pkt 5): komunikat MEiN z dn. 23 lutego 2022 PDF
Uchwała nr 553/4/2021 Senatu PWT w sprawie sprawozdań z działalności B+R pracowników PWT we Wrocławiu (2021) PDF
Formularz sprawozdania B+R DOCX
Zarządzenie Rektora PWT w sprawie utworzenia Biura Projektów PWT (2024) PDF
Regulamin projektów naukowych finansowanych ze środków krajowych zewnętrznych realizowanych na Papieskim Wydziale Teologicznym we Wrocławiu (2024) PDF
Karta projektu - załącznik do projektów (szablon, 2024) PDF
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych PDF
Terminarz grantów 2022/2023 (zarządzenie Rektora) link
Finansowanie publikacji z tzw. poziomu II (zarządzenie Rektora, 16.11.2020) link
Regulamin grantów badawczych Rektora PWT (2020) PDF
Rozliczanie grantów badawczych (publikacje, Open Access) - zarządzenie, 2022 PDF
Załącznik 1: karta projektu / formularz zgłoszeniowy w wersji edytowalnej DOCX
Załącznik 2: formularz sprawozdania w wersji edytowalnej DOCX
Regulamin wsparcia finansowego osób z niepełnosprawnością (2014) PDF
Wniosek o wsparcie w niepełnosprawności DOCX
Załącznik do wniosku: kwestionariusz rejestracyjny DOCX
Regulamin wypożyczalni sprzętu komputerowego (2022) PDF
Regulamin studiów na PWT (2024 - nowy) PDF
Wzór oświadczenia dotyczącego rejestrów karnych innych państw DOCX
Tabela opłat w roku 2024/2025 PDF
Zapoznaj się z aktualnymi ogólnymi zasadami opłat na Uczelni link
Regulamin opłat za usługi edukacyjne na PWT (uchwała, 2015) PDF
Archiwalna Tabela opłat 2023/2024 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF
Archiwalna Tabela opłat 2022/2023 (UWAGA: nowa tabela została opublikowana powyżej) PDF
Wzór pisma: Wniosek o rozłożenie czesnego na raty DOCX
Wzór pisma: Wniosek o wystawienie faktury DOCX
Wzór pisma: Podanie o zwrot wpłaty / nadpłaty DOCX
Wzór pisma: Wniosek o zatwierdzenie tematu pracy magisterskiej / licencjackiej DOCX
Wzór pisma: Wniosek o zmianę seminarium naukowego DOCX
Wzór pisma: Wniosek o zmianę tematu pracy DOCX
Wzór pisma: Wniosek o udostępnienie cudzej pracy dyplomowej do konsultacji (link do regulaminu, zejdź do sekcji załączników) LINK
Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunku "Teologia" DOCX
Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej na kierunkach pedagogicznych DOCX
Wzór pisma: Oświadczenie o samodzielności (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu) PDF
Wzór pisma: Oświadczenie o udostępnieniu pracy w bibliotece (dołączyć do każdej kopii pracy dyplomowej na końcu) PDF
Regulamin antyplagiatowy PWT PDF
Zarządzenie w sprawie druku prac dyplomowych (2007) PDF
Wzór dyplomu studiów PWT (2021, rozmiar: 10 MB) PDF
Wzór pisma: Indywidualna organizacja studiów [2024] DOCX
Uwaga: ten wniosek dotyczy osób, które chcą studiować inne przedmioty, niż mają w programie, np. dodatkowe fakultety, przedmioty z innych kierunków itd. Pozostałe osoby, które chcą tylko zmienić warunki uczestnictwa w przedmiotach obowiązkowych, np. w przypadku zbieżności terminów zajęć, wypełniają wniosek o IOS przejdź
Wzór pisma: Indywidualny tok studiów [2024] DOCX
Wzór pisma: Powtarzanie przedmiotu DOCX
Wzór pisma: Zmiana przedmiotu wybieralnego / grupy DOCX
Uwaga: kartę drukuje i wypełnia Dziekanat na prośbę studenta
Szablon karty zobowiązań studenta PDF
Wzór pisma: Powtarzanie semestru DOCX
Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć z innej uczelni - wersja A (do podpisania przez wykładowców) [2024] DOCX
Wzór pisma: Przenoszenie osiągnięć z innego programu na uczelni - wersja B (administracyjna - bez podpisów wykładowców) DOCX
Wzór pisma: Wniosek o przyjęcie na drugi kierunek studiów DOCX
Wzór pisma z prośbą o nową legitymację DOCX
Wzór pisma: Przedłużenie sesji / okresu zaliczeń DOCX
Wzór pisma: Egzamin komisyjny - w przypadku niezgadzania się z otrzymaną oceną DOCX
Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z nowym terminem zaliczenia DOCX
Wzór pisma: Wpis warunkowy na następny semestr z płatnym powtarzaniem przedmiotu DOCX
Wzór pisma: Studia w trybie zdalnym DOCX
Wzór pisma: Urlop dziekański (półroczny lub roczny) DOCX
Wzór pisma z informacją o rezygancji ze studiów / z kierunku DOCX
Wzór pisma z prośbą o możliwość wznowienia studiów DOCX [uwaga: wznowienie na studiach niestacjonarnych jest płatne, zob. Opłaty]
Zarządzenie rekrutacyjne Rektora (limity miejsc, opłaty, komisje rekrutacyjne) PDF
Zasady rekrutacji na I rok studiów magisterskich i licencjackich na PWT w roku 2024/2025 (uchwała) PDF
Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej w roku 2024/2025 (uchwała) PDF
Zasady rekrutacji na Podyplomowe Specjalistyczne Studia Teologiczne w roku 2024/2025 przejdź
Zasady rekrutacji na studia podyplomowe na rok akad. 2024/2025 (zarządzenie) PDF
Wzór pisma: Wniosek o zgodę na rekrutację w trybie przeniesienia się z innej uczelni na PWT link
Powołanie studium Św. Hildegardy (Zarządzenie Rektora PWT z 12.11.2019) PDF
Regulamin Studium św. Hildegardy z Bingen. Akademicki Kurs Teologiczny (2021) PDF
Formularz zgłoszeniowy (2024/2025) PDF
Nowy Regulamin świadczeń stypendialnych dla studentów PWT PDF
Załącznik 1: informacje dla studentów PWT w roku akademickim 2024/2025 PDF
Załącznik 2: oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych przez PWT we Wrocławiu PDF
Załącznik 3: oświadczenie studenta o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa z żadnym z rodziców PDF
Załącznik 4: oświadczenie o dochodzie zryczałtowanym PDF
Załącznik 5: oświadczenie o dochodzie podlegającym opodatkowaniu PDF
Załącznik 6: oświadczenie o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu PDF
Załącznik 7: oświadczenie o wyroku przyznającym alimenty PDF
Załącznik 8: oświadczenie o niezarejestrowaniu w urzędzie pracy PDF
Załącznik 9: oświadczenie o uzyskanym dochodzie PDF
Załącznik 10: oświadczenie o zakwaterowaniu PDF
Załącznik 11: oświadczenie o rezygnacji z pobierania świadczenia na innym kierunku PDF
Załącznik 12: wysokość świadczeń stypendialnych dla studentów w roku akademickim 2023/2024 PDF
Regulamin zgłaszania ubezpieczenia zdrowotnego (wraz z formularzami pism) PDF
Zarządzenie Rektora w sprawie studiowania w trybie "Wolnego słuchacza" (2015) PDF
Wzór pisma - podanie o przyznanie statusu wolnego słuchacza DOCX
Statut Wydawnictwa PWT (2020) PDF
Zarządzenie ws. warunków dofinansowywania przez Uczelnię wydania publikacji (2015) PDF
Zarządzenie ws. publikacji wydawanych w naukowym Wydawnictwie PWT ze środków własnych - egzemplarze obowiązkowe (2022) PDF
Zarządzenie Rektora w sprawie używania kont internetowych (2021) PDF
Wniosek o reset hasła do konta uczelnianego (odzyskanie dostępu do konta) DOCX
Obliczanie wyniku studiów licencjackich (zarządzenie, 2016) PDF
Tezy do egzaminu z licencjatu rzymskiego PDF
Wymagania i sposób postępowania w sprawie nadania stopnia doktora (2019) PDF
Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź
Program kształcenia w Szkole Doktorskiej (2019, wraz z Uchwałą nr 533/2/2019) PDF 1.3 MB
Zmiany w programie kształcenia w Szkole Doktorskiej na okres pandemii koronawirusa (2021, wraz z Uchwałą nr 553/5/2021 PDF
Regulamin Szkoły Doktorskiej (2019, wraz z Uchwałą nr 533/1/2019) PDF
Regulamin Samorządu Doktorantów (ze zmianami 2018) PDF
Stypendia dla doktorantów przejdź
Normy oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT (2021) PDF
Komisja oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2023/2024 PDF
Harmonogram oceny śródokresowej w Szkole Doktorskiej PWT za rok 2023/2024 PDF
Załącznik 1: Wniosek doktoranta o przeprowadzenie oceny śródokresowej DOCX
Załącznik 2: Karta oceny 1 - opis stanu prac nad rozprawą doktorską DOCX
Załącznik 3: Karta oceny 2 - opis realizacji indywidualnego planu badawczego DOCX
Załącznik 4: Protokół komisji oceny śródokresowej DOCX
Program kształcenia (2019, wraz z Uchwałą nr 538/1/2019) PDF 1.4 MB
Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF
"Stary" doktorat: regulamin studiów doktoranckich (2015-2018, tekst jednolity) PDF
"Stary" doktorat: szczegółowy tryb i warunki przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim (2014) PDF
"Stary" doktorat: zmiana tematu pracy DOCX
Harmonogram przewodów doktorskich wszczętych przed 30 kwietnia 2019 r. (uchwała, 2023) PDF
Skład komisji językowych i harmonogram egzaminów dla przewodów doktorskich wszczętych przed 30 kwietnia 2019 r. (uchwała, 2023) PDF
Wzór pisma o przedłużenie terminu złożenia pracy doktorskiej DOCX
Wzór pisma: Podanie o egzamin z dyscypliny dodatkowej DOCX
Spis zagadnień na Egzamin z dyscypliny dodatkowej - filozofia PDF
Spis zagadnień na Egzamin z dyscypliny dodatkowej - KNS PDF
Wzór pisma: Podanie o wpis na listę do egzaminu z języka obcego DOCX
Postępowanie habilitacyjne (uchwała, 2019) PDF
Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź
Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź
Nowy Regulamin praktyk na kierunkach pedagogicznych (2024, listopad) PDF
Karta praktyki - pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - profil ogólnoakademicki DOCX
Karta praktyki - pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - profil praktyczny DOCX
Karta praktyki - pedagogika 1. stopnia - profil praktyczny DOCX
Karta praktyki - pedagogika 2. stopnia - profil ogólnoakademicki DOCX
Dziennik praktyk - pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna PDF
Dziennik praktyk - pedagogika 1. stopnia profil praktyczny PDF
Regulamin mobilności zagranicznych dla studentów (uchwała, 2017) Przejdź
Regulamin mobilności zagranicznych dla pracowników (uchwała, 2017) Przejdź
01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź
02. Informator praktyczny [w przygotowaniu]
03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź
04. Wzór umowy Przejdź
Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź
Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź
Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź
Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź
Załącznik V. Attendance certificate Przejdź
01. Procedura organizacji wyjazdów Przejdź
02. Zasady finansowania i rozliczania Przejdź
03. Formularz zgłoszeniowy Przejdź
04. Wzór umowy Przejdź
Załącznik I. Mobility Agreement Przejdź
Załącznik II. Warunki ogólne Przejdź
Załącznik III. Wniosek o wyjazd poza granicę Przejdź
Załącznik IV. Formularz bankowy Przejdź
Załącznik V. Attendance certificate Przejdź
Formularze dla studentów są dostępne u koordynatora Erasmus + Przejdź
Regulamin studiów, zob. sekcja "Regulamin" Przejdź
Rekrutacja na kolejny rok akademicki: zob. w sekcji "Rekrutacja" Przejdź
Program kształcenia na kierunku Teologia (2016-2019, wraz z uchwałami) PDF 8.2 MB
Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX
Praktyki szkolne - studenci cyklu A i B: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX
Regulamin podyplomowych studiów specjalistycznych (2019, zarządzenie) PDF
Program kształcenia na Podyplomowych Studiach Teologicznych (2016) PDF
Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2021-2022) PDF
Program kształcenia z cennikiem modułów (dla rekrutacji 2022-2023) PDF
Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie psychologiczno-pedagogicznym (komplet dokumentów) DOCX
Praktyki szkolne - słuchacze studiów podypomowych: praktyka w zakresie dydaktycznym (komplet dokumentów) DOCX
Regulaminy Uniwersytetu Trzeciego Wieku na PWT(regulamin ogólny i regulamin słuchaczy PDF
Procedury dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami na PWT (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF
Procedura ewakuacji osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") PDF
Regulamin wypożyczalni sprzętu dla osób z niepełnosprawnością (2022, program "Uczelnia dostępna") link
Procedura reagowania na przemoc (2022, program "Uczelnia dostępna") link